Tuesday, October 23, 2007

Ziua = 18 ore

Aşadar. Ora 22 ieri: mă hotărăsc după o scurtă conversaţie pe Guild Wars (că numai acolo îl puteam găsi) cu Sabin, să mă trezesc azi la ora 6, şi să merg cu Tuddy cu autobuzu' (că n-am chef să merg singur... sufeream, ce să fac?!), să stau la sabin de la 7 la 8 şi p-urmă la şcoală. Zis şi făcut. Pun mobilu' să sune la 5:55, ceasu' la 5:56 pt orice eventualitate. Mă trezesc în somn atât la 3 cât şi la 4 şi ceva... Până la urmă, mă trezeşte ceasu' (logic... ceva nu era bine) la 5:56. Mă întreb oare de ce mobilu n-a funcţionat... Mă uit la mobil. 5:55. Trebuia să sune o.O Mă uit la alarmă şi observ că e setată la 6:45 X( Uitasem să salvez. Oricum... îmi zic că mai stau 5 minute în pat (de-aia am pus ceasu' la fără 5 şi nu la fix) şi dup-aia mă îmbreac, înpachetez, mănânc şi plec frumos. ADOOOORM.... Mă trezesc din nou la ora 6:20. Mă uit la ceas, şi dintr-o mişcare necontrolată ajung în următoarea secundă lângă dulap cu ochii închişi şi înjurând că am adormit iar, şi că mai am 10 minute să ajung la tuddy (fiind în pijama). Îmbracă-te. Aruncă tot ce prinzi ce ar putea fi folositor în ziua asta în ghiozdan (acasă urma să mă întorc abea la ora 20). Spală-te. Mănâncă. Mănâncă?! o.O Pe naiba. Ia o plasă, aruncă tot ce găseşti de mâncare în ea, că mănânci de dimineaţă în autobuz. Ş-aşa fu... Într-un final ajung la Tuddy la 6:32 :> Ne urcăm în autobuz bla bla... Mănânc. :)) La ora 7:10 eram aşteptat la Sabin, deci dacă coboram la staţia corectă din 17 ajungeam prea repede la Sabin. Ce să fac? Cobor la şcoală, ca pe urmă să mă întorc pe jos o staţie să mai treacă din timp. Trece timpul, eu mergând pe o Cale Bucureşti plouată, udă toată, cu umbrela într-o mână, descheiat la şireturi, cu ochii semi-deschişi, făcând slalom printre bălţi. Ajung la 7:05 la Sabin la uşă. Să sun? Să nu sun? Poate doarme... :-s Îl sun, răspunde, zice că e ok, că s-a trezit şi să intru. Intru, fac „farmul de dimineaţă” (:>) la Guild Wars, mai stăm ceva de vorbă, şi plecăm spre şcoalăă...

La şcoală o zi destul de interesantă. Cu toate că marţea e cam cea mai grea zi a săptămânii, a fost relativ lejer. Primele 3 ore, raiul pe Pământ. Informatică :| Am făcut în trei (3) ore o (1) problemă amărâtă. În rest, au fost ore excelente, am ascultat super fm, şi am intrat pe site la ei, unde ne-am delectat cu fel de fel de dedicaţii =)) Împinşi de euforie, am şi dat o dedicaţie (eu cu Sabin) ce suna cam aşa: „De la Gigy pentru amanta mea Denisa, care are azi programare la ginecologist. Fii puternică, e al nostru! Dacă se poate Nicolae Guţă - Gigolo, sau Gabi de la Buzău - Am băut la viaţa mea. Sunteţi cei mai tari!” După cele 3 ore de info (timp în care mi-am uitat bluza în laborator şi era să plec fără ea, amintindu-mi de-abea cu 10 minute înainte să plecăm de la şcoală că n-am bluză) avem matematică. Matrici :X Frecăm menta o oră. Îl scoate pe Sabin la tablă. E praf. Îl ceartă diriga. Asta e, noi să fim sănătoşi. Ora următoare a fost cea de engleză, distracţie, voie bună. Am răspuns pe rând la nişte propoziţii de prin ultimele exerciţii din cartea de-a 10-a. Ultima oră, română. Sabin, conectat la HT de pe mobil, caută prin diverse conferinţe, şi dă de un thread cu „Probleme de (i)logică”, pe care începe să i le zică d-nei profesoare :)) Eh, de la asta (fiind o glumă la început) am ajuns să petrecem toată ora râzând, spunând bancuri, şi rezolvând astfel de probleme, deşi pe tablă scria deja „Ţiganiada, de Ion Budai Deleanu”.

Cam atât de la şcoală... partea hazlie s-a încheiat o dată cu urcarea în 5-ul vieţii, cu care am ajuns la bunici, unde a urmat să mănânc. De-acolo am ieşit în oraş vreo oră-două, după care la cursul foto, totul decurgând foarte bine. Pe la 7 ţac-pac la bunici înapoi, şi în sfârşit acasă de la bunici.

Asta fu ziua de azi. O zi de 18 ore, venită după 7 ore de somn. Urmează încă 6-7 ore de somn, după care o iau de la capăt mâine :( Urăsc programul încărcat, dar măcar am ce să scriu.

1 comment:

Alex Weil said...

esti tzeu.superman.mai raman chilotzii peste pantaloni:>