Saturday, October 6, 2007

Ce aud stadioanele...

Fiind primul post de pe acest blog, m-am gândit să vă scriu ceva mai lejer, pentru început.

Acum vreo 3 luni m-am hotărât să încerc să merg la toate meciurile de pe teren propriu ale echipei mele de suflet, FC Braşov. Până acum am ratat doar un singur meci, fiindcă eram plecat la Bran, deci sunt cât de cât în grafic. Mâine e un meci nou, cu Concordia Chiajna, sper să batem. :)
Aşadar, voi posta aici toate fazele interesante pe care le-am văzut/auzit până acum sezonul ăsta.

Încep cu categoria „Fură arbitrii fură...”:
La tot felul de faze în care arbitrul greşeşte în defavoarea lui Steagu', spectatorii se irită atât de tare încât înjură „ca pe stadion” :)) „Criminalule!” şi ”Nesimţitule!” sunt cuvinte de alint faţă de alte înjurături care zboară sper arbitru.

Continuând, categoria mea preferată, „Naee...”:
Portarul Braşovului, Eugen Nae nu a prea avut ce să apere sezonul ăsta, neprimind gol acasă încă (dă Doamne să rămână aşa cât mai mult). Din pricina acestui fapt, el a devenit ţinta a tot felul de strigăte ironice. Printre ele, cele de care-mi aduc aminte sunt:
„Naee... fă trei ture băă!” - insinuând că stă degeaba.
„Naee... du-te şi tu în careu măă!” - la un corner, Braşovul având 2 oameni în plus cu Otopeni, nu mai reuşea să marcheze.
„Naee... f***-i una şi tu măă!” - la o altercaţie în care portarul Otopeniului a luat roşu pentru o lovitură în figură aplicată lui Ilyeş.
„Naee... mai fă mă nişte flotări, că îngheţi!” - insinuând iarăşi lipsa de acţiune la poarta lui.
Probabil c-au mai fost şi altele dar nu mi le mai amintesc acum. Am mai auzit una care se poate încadra în această categorie la un comentator pe sport.ro la FC Săcele - FC Braşov scor 0-6: „Portarul braşovenilor, Nae, a cam ruginit, de când n-a mai primit un şut pe poartă”.

Cam atât pentru acum, ne vedem mâine pe stadion la FC Braşov - Concordia Chiajna, de la ora 13. Hai Steagu'!

1 comment:

T3-Team said...

Concordia Chiajna :)) batem sigur