Tuesday, October 23, 2007

Sfârşit de săptămână

Post datând din 12.10.2007:

Hai să scriu un post în fiecare vineri la sfârşit de săptămână, în care să povestesc lucruri amuzante/impresionante petrecute pe parcursul săptămânii.

Deocamdată, n-am de scris mare lucru. Luni a fost incendiul, v-am scris deja. De luni până azi n-a prea fost nimic spectaculos, o săptămână normală. Normal câteva conversaţii pe mess/HT care merită amintite... dar mai încolo :) Azi a fost însă o zi mai specială. O zi ce se anunţa criminală, s-a dovedit a fi cea mai faină a săptămânii.

Încep prin a menţiona că dis de dimineaţă aud un strigăt de jos... o voce groasă: „Daneee... trezeşte-te!!”. Nu dormisem prea bine, m-am tot trezit din când în când noaptea. Ştiind că am o zi plină la şcoală, mă uit la ceas. 7:39 :O. La 8 am fizică. N-am tema, trebuie s-o copiez. „Cum ajung eu din Noua la liceu în 20 de min fiind încă în pijama nu ştiu...” Şi totuşi... am ajuns. La fără 5 minute eram în clasă. Caut caietul de fizică, nu e. Normal, m-am grăbit prea tare acasă şi l-am uitat. „Asta e... fără temă”. Intră profa'-n clasă... corectarea temei. ”Număru' 12 (azi suntem în 12) la tablă.” Scap. „Numărul 24 la tablă.” Scap. „Numărul 8...” :| Merg la tablă, fără temă. „Asta e”, mi-am zis... „Ce-o fi o fi”. Problema 2. OK. Err... cum încep? Păi tre să aflu... Ah. Da. Formula. Şi stau... formula n-o ştiu. Până la urmă mi se spune formula, şi de-acolo, miracol. Am ştiut tot :| Eh. Noroc pur, deşi în gând îmi ziceam „Băi ce-am ştiut... :>” Aşadar, trece prima oră, mult mai bine decât speram. :) Urmau istoria, matematică X2 (în prima oră test din permutări), germană, info. La istorie a fost ca deobicei, frecare de mentă. Am stat ş-am povestit cu colegii de GW şi CS. Trece şi pauza. Test. „Ştiu în mare... poate iau chiar 8” îmi ziceam. Vine testul, cu ceva emoţii că ne-a schimbat un punct din mers că „nu făcusem la clasă” ce vroia să ne dea... Fac 2 din 4 exerciţii, la celelalte 2 mă chinui. „Iau 6... asta e. Poate cu ceva indulgenţă îmi dă 7”. Între orele de mate, pauza mare. Merg cu Sabin şi cu Weil la magazin... îmi iau o brânzoaică, dar tot mi-e foame. Ne ducem toţi 3 la Bunloc lângă liceu, să ne luăm un sandwich. Intraţi în fast-food-ul imens, de 5m pătraţi, urechile noastre încep să audă un sunet cunoscut. Dar vai. Veşnicul SUPER FM. Manelele cântă... mai e şi coadă... rezistăm? Rezistăm, că suntem băieţi mari (eu şi Sabin, că Weil a plecat după 2 minute) Că tot sunt pe subiect, să vă relatez una din dedicaţiile de la acest post: „de la marius pt sotia mea care merge la dentist sa-si scoata 2 masele - gabi de la Buzau - Toata viata am baut” =)) Mâncăm sandwichul în drum spre liceu, mai stăm în curte 5 min să terminăm, cu toate că se sunase de ceva timp. Intrăm în clasă la a doua oră de mate. Trece repede, că râd cu Sabin toată ora... De altfel am fost şi atenţi. Se sună. Germană. Ora trecută ne prinsese cu teme nefăcute, ş-a zis că la următoarea abatere ia acţiuni. Teme n-aveam, normal. Mă chinui să copiez de la un coleg tema în pauză, dar în zadar. Are un scris mult prea odios ca să înţeleg. Vorbesc cu prietena şi cu încă 1 colegă să chiulim... că nu e importantă materia. Stau. Mă gândesc. Eu informatica n-o suport, aşa că hotărăsc să plec de la ambele ore. O oră merg în parc cu ei, dup-aia ei se întorc la info, eu plec acasă :) Logic. Mergem în parc... a fost o oră faină. Între timp, mai vin 2 colegi care mă înştiinţează că germană nu s-a făcut. „N-a venit profa'”. Ne ducem înapoi spre şcoală... prietena încearcă să mă convingă să stau la info, că nu pierd nimic... totuşi, n-am chef şi după multe discuţii merg acasă :) Pe drum mă gândesc la faptul că am refuzat să mai stau... „Poate avea dreptate ş-o să-mi pară rău :-s” îmi ziceam.

Ajung acasă. Deschid calculatorul, mă schimb. Intru pe HT, pe YM, mai văd ce şi cum prin HT. Observ că Ion e încă acasă, n-a plecat la şcoală O.o Văd pe conferinţă în HT că a chiulit de la primele 2 ore. Nu apuc să-l contactez pe YM că mă contactează el pe mine. Începe să-mi explice de ce a chiulit şi că dă lucrare la istorie când deodată:
„TGM: BAH
TGM: plm a venit sormea acasa
TGM: =))))
TGM: m-a prins
TGM: plm
TGM: hai ca plec
TGM: =))”.
Să cad pe jos de râs nu alta :)) Pleacă Ion de pe mess, intră Sabin:
„Sabin: baaaaaaaa
Sabin : sa te *** cu **** indoita
Sabin : X(
Tzepshik : ce?
Sabin : nu ati facut nici germana
Sabin : si nu am facut nici info
Sabin : huoooooo]”
:D Perfect :D După asta am mai vorbit cu unii alţii, am găsit nişte linkuri tari... Dup-aia l-am chemat ş-am stat cu Tuddy pân' pe la 6. Acum e 7 jumate' şi eu deabea am terminat să mănânc de prânz. :|

Pe zilele viitoare ;)

No comments: