Tuesday, October 23, 2007

Căldură mare

Post datând din 8.10.2007:

Azi pe la ora 9:20 în timpul orei de fizică se întâmplă faza zilei. Auzind zbenguieli pe coridor, profesoara se opreşte din a preda o definiţie, şi iese până pe coridor să vadă ce-i cu ei. Cum deschide uşa :| „Vai dar ce miroase aici...” (Eu am simţit mirosul şi cu o pauză înainte dar nu l-am prea băgat în seamă). Peste încă 5 secunde, vine repede în clasă: „Auziţi că trebuie să ieşim în curte, să evacuăm”, moment în care, normal, toţi am început să aplaudăm şi să ne bucurăm că scăpăm de şcoală :D Ieşim toţi pe coridor. Pute rău de tot. Intrăm înapoi în clasă să ne luăm şi ghiozdanele, că poate nu mai intrăm în şcoală înapoi :)). Ieşim în curte. Am râs cum intrau pompierii agale unul câte unul pe poarta liceului. Distrigazul şi mai ales presa nu puteau să lipsească nici ele. După 1 oră de stat în frig afară suntem anunţaţi că putem intra la loc, şi că orele vor continua. Timp de 10 minute nu s-a înghesuit nimeni. Până la urmă am intrat la ore... Mai stăm 20 de minute şi-n clasă, făcând nimic. Când ne decidem că oricum nu am mai face nimic deci „hai acasă”, ieşind pe coridor cu ghiozdanele în spate dăm de profesoarele de engleză... şi uite-aşa, şansa de a pierde 3 ore de şcoală se duce pe apa sâmbetei. Asta e... mai stăm 3 ore. 3 ore de stat degeaba teoretic, că nu poţi numi Economia, Sportul şi Dirigenţia ore importante. A fost distractiv totuşi :)

Iaca am găsit ş-un link :) http://www.protv.ro/stiri/eveniment/incendiu-la-centrala-termica-a-unui-liceu-din-br

No comments: